Re: CDROM vs HDD

Autor: Andrzej Piskozub (piskozub_at_bet.po.opole.pl)
Data: Sun 27 Oct 1996 - 15:25:17 MET

Radoslaw Poplawski wrote:

> Faktycznie namieszales! :) To jak to jest: wyjmiesz slave'a z
> pierszego kanalu (zostaje master) i system ne rusza? Eeeee...
>
> Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
> WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
> - Dzialam, wiec jestem... -
> - Nie dzialam, wiec mnie nie ma? (TPSA) -
Dokladnie tak jest jak napisales!!!
Widze tylko pierwszy ekran z mozliwoscia wejscia do biosu.
W biosie probowalem ustawić drugi dysk na auto lub w ogole go wyciac i
dalej to samo. Zaznaczam, ze drugi dysk nie ma zadnego systemu. :(

                       ======== Andrzej Piskozub =======
                     ======== POLITECHNIKA OPOLSKA =======
                    === mailto:piskozub_at_bet.po.opole.pl ===
                         ====== just call me Pi ======