Re: warp czy win95 ?

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Sun 27 Oct 1996 - 16:26:15 MET

formatc_at_bevy.hsn.com.pl (Jaroslaw Tabor) napisal(a):

>Jak rozumiem bedzie to inteligentny skrypt, potrafiacy rozpoznac np. zerwanie polaczenia
>tuz po wyswietleniu komunikatu CONNECT, rozpoznajacy odpowiedzi typu BUSY i
>automatycznie wznawiajacy polaczenia po utracie transmisji ? I wszystko z czasem reakcji
>< 5 sek.

QWinsock to odrebny Winsock, a skrypt logujacy to on sam sobie
napisze, a nie Dial-Up'owi. Jedyny skrypt jaki jest mu potrzebny to
skrypt logujacy, reszte robi calkowicie automatycznie (nie z poziomu
skryptu).

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
- Dzialam, wiec jestem... -
- Nie dzialam, wiec mnie nie ma? (TPSA) -