Re: POLSKIE LITERY -- CZESC II

Autor: Miroslaw Prywata (mpry_at_fuw.edu.pl)
Data: Wed 23 Oct 1996 - 16:53:12 MET DST

> Po kilka razy na dzieñ uruchamiam szkapê zdalnie.
> Co rozumiesz pod zwrotem "nie daje sie ustawic display" ?
> Ponoæ jedym cudem jest to, ¿e cuda siê ni zda¿aj±.
> Prawdopodobnie robisz co¶ nie tak. Przecie¿ to jest kwestia ustawienia
> zmiennej w ¶rodowisku i wywo³ania programu xhost, a jak u¿ywasz ssh to nic
> nie musisz ustawiaæ bo DISPLAY jest ustawiane automatycznie. Jako¶ nie mogê
> sobie wyobraziæ ¿eby siê tego nie da³o zrobiæ.

Sorry, o tym display pisalem na pl.comp.pecet, a maila o polskich literach
wrzucilem tez na ogonki (sadzac, ze znajde tu jakiegos fanatyka polskich
liter, ktory mi powie jak zrobic polskie litery w moim PCTCP).

Otoz display daje sie ustawic (z tym nie ma zadnego problemu). Tylko, ze
Netscape 3.0 konczy prace zanim ja rozpocznie.
BUS ERROR , core dumped. Pobiezne przejrzenie pliku core daje tylko info o
tym, ze byl BUS ERROR. Podobnie czasem dzialo sie tez z wersja 2.0, ale to
tylko na niektorych stronach (glownie www.shareware.com???).
A uruchamianie na przemian 2.0 i 3.0 jest niewygodne, za kazdym razem
trzeba dodatkowo potwierdzac Licence agreement.

A wszystko przez to, ze zdaje sie polskie litery staly sie standardem na
pl.comp.pecet i, co wiecej, ponoc zalozenie polskich liter jest proste jak
barszcz.
                                pozdrawiam
                                        Mirek