Re: CDROM vs HDD

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Fri 25 Oct 1996 - 19:42:02 MET DST

pitee <piotrp_at_zeus.polsl.gliwice.pl> napisal(a):

>=======================================================================
>Wiem, wiem, jednak chodzilo mi glownie o to by dowiedziec sie, jaka
>jest przyczyna takiego zachowania sie systemu.
>A tak z drugiej strony to konfiguracja, o ktorej pisze bylaby jednak
>najlepsza (chyba, ze o czyms nie pomyslalem).
>Mianowicie, dwa dyski, na ktorych jest wszystko i musza byc na stale
>w komputerze, powinny siedziec w pierwszym kanale, gdyz jest to, w
>przeciwuienstwie do drugiego, kanal EIDE. Trzeci dysk, ktory jest
>maly, stary, wolny i ma byc dyskiem mobilnym (szuflada) moze byc
> [...]

Niekoniecznie! Dobre plyty "widza" slave'a nawet, gdy master nie jest
podlaczony. Sprobuj w biosie wylaczyc secondary-master HDD i
sprawdzic, czy plyta zauwazy CD-ROM podlaczonego jako slave...

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
- Dzialam, wiec jestem... -
- Nie dzialam, wiec mnie nie ma? (TPSA) -