Re: CDROM vs HDD

Autor: Slawomir Bialek (civic_at_batory.kat.ids.edu.pl)
Data: Sat 26 Oct 1996 - 16:02:12 MET DST

pitee <piotrp_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:
p> byc slave. Na razie jest odwrotna kolejnosc (dysk-master, CD'ik-slave)
p> i dlatego po wyjeciu dysku, nie mam dostepu do CD'ka.

mój cd-rom zawsze jest slave na secondary i zawsze mam do niego dostęp bez
względu na to czy jakiś dysk master jest obecny czy nie... (a zwykle nie)
ale dlaczego tak się dzieje u Ciebie to nie wiem, chciałem tylko
zasygnalizować, że takie coś ma prawo działać...
może to zależy od kontrolera? (ja mam cmd640:((
zresztą jeśli mam tylko dysk slave (master brak) to też jest widoczny...

--c