Re: Czy ktos ma mod4win pelna wersje

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Fri 25 Oct 1996 - 19:41:28 MET DST

trzcionk_at_us.edu.pl (Piotr Trzcionkowski) napisal(a):

>No wiesz możliwości jest dużo: wysłać gołębia, posłać swojego giermka,
>pogalopować osobiście na koniku, ...

>Ostatnio autor Windows Commandera napisał mi, że rozumie polaków i
>innych east eurpoean bo dla nich 30$ to kupa pieniędzy. To kupa czy
>nie ???? Dla mnie nie.

Czytalem ostatnio o jakims programie sharewarowym, ktorego
zarejestrowanie kosztuje kilkanascie $$. Z tym, ze autor kazdemu z
Europy Sr. i Wsch. zarejestruje ten program za butelke wina lub kartke
pocztowa... :)

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
- Dzialam, wiec jestem... -
- Nie dzialam, wiec mnie nie ma? (TPSA) -