Re: WinNT i nie tylko

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 23 Oct 1996 - 00:03:59 MET DST

Marek Baczek <mgb_at_qdnet.pl> wrote:
: Jarek Lis wrote:
: > Gruba przesada. Mam 32, i jak na serverze naciskam w netszkapie prawy
: > przycisk myszy, to zanim sie menu pokaze mija pare sekund.
: > A z serwisow chodzi ftp, www, i exchange. A przydalby sie SQL, Wins, RAS
: > i DHCP.

: Tak to Ci i 64 MB bedzie za malo - stestowalem, mozesz wierzyc.
: Osobiscie watpie, aby wszystkie wymienione przez Ciebie serwisy poszly
: rozsadnie na jednej maszynie - chyba, ze masz dual Pentium Pro 128 MB.

A te co mam? bez exchange to bydle poczty nie przyjmie, ftp sie czesto
przydaje, a www to przeciez nawet prostsze niz ftp. Zreszta - w chwili
testowania zaden nie mial nic do roboty, wiec sie powinny pieknie wywalic na
dysk.

Jarek.