Re: Formatowanie dysku!

Autor: Lukasz Grochal (cypis_at_rexio.uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 25 Oct 1996 - 10:19:53 MET DST

Piotr Trzcionkowski <trzcionk_at_us.edu.pl> pisze:
: Tak w ogóle nie należy się trzymać FAT bo on z definicji jest
: przestarzały i nie trzeba tego dowodzić.

Hmm, to co szanowny proponuje? Używać dysku jak taśmy i zapisywać
sekwencyjnie? 90% jeśli nie więcej polskich użytkowników jest skazanych (z
woli własnej lub M$) na DOS czyli na clustry po 8 kilo itd. Więc nie mów mi,
że się go mam nie trzymać, bo ja sobie co prawda mogę postawić Linuxa, tyle,
że nikt inny wtedy z tego komputera nie skorzysta. Uprzedzając pytanie, nie,
nie kupię OS/2 - przy 12MB RAM chodzi słabo. Więc to (z definicji) mamy
załatwione.

Co robić? MSZ (i za moim przykładem :) dzielić dysk na parę partycji, jeśli
mamy np. dokumenty to trzymamy na malej partycji, powiedzmy po 2k/4k na
cluster. Nie bardzo to pomoze, jesli mamy 200mb dokumentow, ale zawsze...

--
                                                Lukasz Grochal (.)
  WWW http://student.uci.agh.edu.pl/~cypis