Re: Jaka karta muzyczna

Autor: Marek Nazarko (mna_at_csbi.katowice.pl)
Data: Thu 24 Oct 1996 - 23:45:22 MET DST

> Powtarzam już drugi raz w tym tygodniu :-)):
> SB32PnP (tylko nie jakiś OEM) różni się od SB AWE32PnP TYLKO:
> 3. Ma nowszy chipset Vibra, przez co ma mniej szumów i większš
> dynamikę, niż samo AWE (oczywiście z serii wyprodukowanej przed SB32
> PnP)
Ktos tu napisal ze ten chipset ma sprzetowa barwe dzwieku?

> 5. ASP (Advanced Signal Procesor), DSP (Digital Signal Procesor), CSP
> (Creative Signal Procesor) oraz CADSP ;-)))) (Creative Advanced
> Digital Signal Procesor - czego to nie wymyślš) - te nazwy oznaczajš
> ten sam układ Creative i SB32PnP RÓWNIEŻ GO MA!
Myslalem ze ASP to Analog Signal Procesor stad moje pytanie :)
Czy nadal DSP moze zalozyc efekt tylko na sume wszyskich kanalow audio
czy tak jak nowy GusPnP moze obslugiwac kazdy z osobna?
Zaznaczam ze nie chodzi mi tu o MIDI

Dzieki za pozostale informacje

--
 Marek Nazarko
 praca/job: mailto:mna_at_csbi.katowice.pl