Re: Archiwizacja a prawo autorskie

Autor: Piotr Trzcionkowski (trzcionk_at_us.edu.pl)
Data: Thu 24 Oct 1996 - 22:47:34 MET DST

Fri, 18 Oct 1996 10:10:07 -0700, Janusz Sklorz <jsklorz_at_rsw.pl>
napisal(a):

>Odlozone w czasie. OK.

Wydaje się, że nie ma podstaw do dziedziczenia. Mam wrażenie, że
akurat nam o to nie chodziło więc zostawmy to aż będzie problem.

>Teoretycznie to masz racje. Tylko, ze Polska jest panstwem prawa tez tylko teoretycznie.

To zależy jak patrzeć. Prawo jest wszędzie łamane. Za to sam fakt jego
posiadania jest dla nas chwalebny.

>Konkretnie Windows i Works.

Powienem gdzieś mieć starego windowsa ale worksa nie. Zreszta pytałem
bardziej o to skąd twoje informacje np. czy polska licencja.

>Dobra. Nie bede Cie bil. Przy piwie tez mozemy podyskutowac ;-))))

Z tym piwem to jest pomysł.

> [...]
>Wedlug ich interpretacji programu zainstalowanego na jednym komputerze (i tylko na jednym) moze
>uzywac LICENCJONOBIORCA, jego wspolmieszkancy a takze inne osoby ( za zgoda licencjonobiorcy i
>tylko na tym komputerze).
>Dodatkowo LICENCJONOBIORCA moze sobie zainstalowac druga kopie programu (tu chodzi o WORKS) na
>komputerze w pracy (ale wylacznie do wlasnego uzytku).
>Podobnie ma sie sytuacja w druga strone (pierwsza kopia w pracy).
>Mam otrzymac jeszcze od nich informacje na ten temat przekonsultowane z prawnikami z centrali.

O widzę, że się postarałeś... Doceniam.

> Pozdrowienia.
>
> Janusz

Piotr Trzcionkowski