Re: Archiwizacja a prawo autorskie

Autor: Piotr Trzcionkowski (trzcionk_at_us.edu.pl)
Data: Fri 04 Oct 1996 - 03:55:41 MET DST

30 Sep 1996 11:49:46 +0200, wojtekp_at_tch.waw.pl (Wojtek Piecek)
napisal(a):

>Niestety juz dawno powiedziano ze niewiedza niczego nie tlumaczy.

Nie do konca mnie zrozumiales. Chodzilo mi o to, ze nie zaklada sie,
ze wszystko wokol jest nielegalne. Zakladasz, ze jest ok chyba, ze
istnieje wskazowka, ze jest inaczej i wtedy jak napisales.

>Niestety, nie jest to tak kolorowo. Jesli na tym hoscie ktory mirrorujesz,
>nagle zamiast nowych biosow do plyt zaczna sie pojawiac bardzo kolorowe
>zdjecia mlodych osob plci pieknej, spolkujacych ze zwierzatkami, to nie

A plci brzydkiej to inna sprawa ??? he he Alez jednostronnie patrzysz
?

>widze zadnego prawa ktore by Ciebie bronilo przed rozpowszechnianiem
>pornografi. Fakt ze sie to robi automagicznie moze byc jedynie okolicznoscia
>lagodzaca.

To to samo co powyzej. ...o ile nie ma przeciwskazan. Jak napisales
plus to, ze jako administrator masz swiadomosc, ze to pozwala na
dostep np. dzieciom.

>Zartujesz chyba. W ktorym momencie (chocby domyslnie) jest powiedziane ze
>robisz to dla siebie???? Ze drogo? Znam firmy ktore dla promocji potrafia
>wyrzucic troche kasy.

Nie. dlatego, ze nie ma obecnej innej strony. Trudno szukac dziury w
calym przez cale zycie.

>Niestety, Polak potrafi.

Nie tylko polak. W polsce jest tak chocby za sprawa bredni ktore
pociskano ludziom jakoby nie mozna bylo chronic programu mimo braku
prawa autorskiego dotyczacego programow koputerowych. Druga sprawa to
proporcja zarobku do ceny programu i jeszcze trzecia przekonanie, ze
majac wiecej programow zrobi wiecej. Ale to sie zmienia. Juz wiele
osob woli kupic gotowy produkt by dostac go w komplecie i jakac
ksiazke do tego.

Piotr Trzcionkowski
tel. +48 (0-32) 1-284-907
mailto:trzcionk_at_us.edu.pl