Re: Formatowanie dysku!

Autor: Piotr Trzcionkowski (trzcionk_at_us.edu.pl)
Data: Thu 24 Oct 1996 - 22:47:55 MET DST

Sat, 19 Oct 1996 13:01:51 +0200, Miroslaw Prywata <mpry_at_fuw.edu.pl>
napisal(a):

>Wedlug moich obserwacji jest to norma przy 16kB klastrach, chyba, ze
>wiekszosc Twojego oprogramowania do duze pliki. Ja podalem jeszcze
>bardziej drastyczny przyklad, gdzie bylo okolo 1000 plikow tekstowych,
>kazdy srednio 1kB. Tutaj (w przykladzie z dyskiem) wychodzi 1/7 objetosci,
>co jest bardzo przyzwoitym rezulatatem (typowym).
>
>A tak na marginesie to te 17MB (1000plikow), jak sie dobrze spakuje, to
>wchodzi na jedna dyskietke!!!! (tar.gz.arj)

Dyć. Przenoszę sobie newsy wyprodukowane przez tin-a (każdy artykuł to
jeden plik) zarchiwizowane tarem i spakowane gzipem. Jest tego prawie
zawsze mniej niż 1,2MB, ale kiedy rozpakowuję wolny obszar ze 100MB
maleje do 50MB. Fajne tylko co by było przy partycji 2G ?

> Mirek

Piotr Trzcionkowski
tel. +48 (0-32) 1-284-907
mailto:trzcionk_at_us.edu.pl