Re: Merlin

Autor: Piotr Trzcionkowski (trzcionk_at_us.edu.pl)
Data: Thu 24 Oct 1996 - 22:47:43 MET DST

18 Oct 1996 11:05:56 +0200, ppekala_at_phys.amu.edu.pl (Piotr Pekala)
napisal(a):

>Co prawda to nie jest na temat 'Re: Merlin', ale czy obliczanie
>warunkow na pulapki tez robi sie na przerwaniach ?

A co to ma do badania instrukcji ? Notabene i tak sobie nie wyobrażam
by w ten sposób jaki napisałem można było zbadać instrukcje. Można
natomiast próbować lokalizować miejsce wystąpienia błędów w osobnych
modułach np. DLL'ach.

Piotr Trzcionkowski
tel. +48 (0-32) 1-284-907
mailto:trzcionk_at_us.edu.pl