Re: Dyski Seagate'a

Autor: Marek Nazarko (mna_at_csbi.katowice.pl)
Data: Thu 24 Oct 1996 - 23:37:08 MET DST

> Tez mam Decathlona ale 1GB. Teraz to sie nazywa Medalist SL i rzeczywiscie
> jest wolniejszy od mojego. Dlaczego? Ano miedzy innymi dlatego ze Decathlony
> mialy 256kB cache a Medalisty maja tylko 128kB. Co do awaryjnosci
> Decathlonow to bym polemizowal bo nie mialem zednego zwrotu takiego dysku a
> Medlaistow juz sie kilka posypalo (szczegolnie 2GB). Medalisty mechanicznie
> sa tymi samymi dyskami co Decathlony tylko maja inna elektronike.
Nie wiem jak w przypadku 1GB ale 850 sa zupelnie rozne (miejsca
produkcji Korea i Chiny, obudowy kompletnie inne w ksztalcie i kolorze,
do srodka nie zagladalem ale z wierzchu mechanika tez wyglada zupelnie
inaczej).
Ciekawe jest tez to ze w nazwie Decathlony (starsze?) maja cyfre 5 a
Medalisty (nowsze?) cyfre 3. Troche dziwna numeracja serii, nieprawdaz?

> U mnie Decathlon 1GB z WD 2100 chodza razem na tym samym kanale i nic sie
> nie dzieje. Wyjsciem z problemu moze bys zalozenie na dysku Seagate zworki
> ATA.MS.
Nie slyszalem wczesniej, co to za zworka? Rozwiazanie jest chyba inne,
ktos tu napisal ze nalezy w setupie ustawic dluzszy czas oczekiwania na
gotowosc dysku.

--
 Marek Nazarko
 praca/job: mailto:mna_at_csbi.katowice.pl