Re: Dyski Seagate'a

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Thu 24 Oct 1996 - 14:59:21 MET DST

Marek Nazarko napisal (-a) :

> Nie wiem jak w przypadku 1GB ale 850 sa zupelnie rozne (miejsca
> produkcji Korea i Chiny, obudowy kompletnie inne w ksztalcie i kolorze,
> do srodka nie zagladalem ale z wierzchu mechanika tez wyglada zupelnie
> inaczej).
Medalist 1GB od Decathlona 1GB rozni sie naklejka, obudowa ta sama tylko
na plytce z elektronika troche inne scalaki.
> Ciekawe jest tez to ze w nazwie Decathlony (starsze?) maja cyfre 5 a
> Medalisty (nowsze?) cyfre 3. Troche dziwna numeracja serii, nieprawdaz?

Pierwsza cyfra w numerkach dyskow Seagate oznacza typ/wielkosc obudowy dysku.
5 to dysk 3.5" o grubosci 19mm (tzw Medalisty SL czyli Slim Line)
3 to dysk 3.5" o grubosci 25mm (czyli standardowe)
> Nie slyszalem wczesniej, co to za zworka? Rozwiazanie jest chyba inne,
> ktos tu napisal ze nalezy w setupie ustawic dluzszy czas oczekiwania na
> gotowosc dysku.
> --
Zalozona zworka ATA.MS powoduje wydluzenie czasu oczekiwania na zgloszenie
sie dysku slave.

Piotrek