Re: Uzytkownik komputera (bylo: Licencja Microsoft )

Autor: Janusz Sklorz (jsklorz_at_rsw.pl)
Data: Thu 24 Oct 1996 - 22:16:13 MET DST

Andrzej Karpinski wrote:

> oprogramowanie zostalo zainstalowane na komputerze, a ty nie masz komputera
> tylko zestaw czesci luzem. nie posiadasz atestu energetycznego na urzadzenie
> pt. komputer pc, wiec wlasciwie nie wolno ci go uzywac.

Chwila, chyba przegiales. Mam komputer z atestem i dokladam do niego karte.
Czy wystarczy, ze karta ma atest czy znowu musi calosc byc atestowana.???
A tak naprawde to atest musi miec zasilac (B) i stoi to na nim jak byk.

Ponizsze traktuje jako aluzje (nie do mnie oczywiscie).

Tak. Tak rozumuja w ministerstwie.
Madrze rozumuja ????

--
 Pozdrowienia.