Re: Uzytkownik komputera (bylo: Licencja Microsoft )

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Wed 23 Oct 1996 - 21:04:04 MET DST

> Kto jest pierwotnym uzytkownikiem komputera??
> Moj jest skladakiem. Faktury na elementy sa wystawione na mnie i czesc na zone ?
> To odnosnie wlasciciela. Uzywam go ja i dzieci (od poczatku jego istnienia).
> Ot i lamiglowka. Bez sadu sie nie obejdzie.
>
> Co na to prawnicy ???

oprogramowanie zostalo zainstalowane na komputerze, a ty nie masz komputera
tylko zestaw czesci luzem. nie posiadasz atestu energetycznego na urzadzenie
pt. komputer pc, wiec wlasciwie nie wolno ci go uzywac. a nie majac komputera
jak mozesz na nim instalowac oprogramowanie? oto dlaczego nalezy kupowac
optimusa - drobni skladacze polegna z powodu przepisow, a nagabywani przez
ksiegowych i prawnikow szefowie, w ogolnej zmowie debilizmu, dokonaja zakupow
w tej jedynej wlasciwej, slusznej ideologicznie i poprawnej z prawnego punktu
widzenia. dla ulatwienia dodam, ze firma powinna posiadac atest na kazdy typ
zestawu komputerowego (rozbudowa ram juz powoduje ze wspomniany wczesniej typ
ulega zmianie), ktory mozna uzyskac za oplata po przeprowadzeniu stosownej
procedury formalno-prawnej oraz testow. urzadzenie otrzymuje wtedy symbol
jakosci "B" i moze zostac sprzedane zgodnie z polskim prawem. i madre to?

karpio