Re: Talk po IPX

Autor: Michal Krzycki (krzycki_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 24 Oct 1996 - 10:40:05 MET DST

Gregorio Kus' (Grego_at_RMnet.IT) wrote:

> to znaczy, proponujesz aby ludzie spieci LAN'em laczyli sie z jakims
> serverem (w Stanach np.) po to aby pogadac miedzy soba ????
> tak przeciez funkcjonuje IPhone.
> Przynajmniej z tego co ja wiem, IPhone to tylko 'client'

> Grego

> P.S. A moze sie myle? Moze pozwala na bezposrednie polaczenie?
> Jesli tak to prosze o oswiecenie.

CoolTalk dziala tez "lokalnie" - nie trzeba byc podlaczonym do zadnego
 serwera w INet-ie. Ale niestety osiagnieta jakosc polaczenia, po LAN-ie
 nie byla zachwycajaca - urywanie kawalkow itp.
 W sumie ciekawe czemu - przy ustawionej opcji jakosci GSM - 64kBity
 to 8 kB/s ????
Nie probowalem IPhone, probowalem FreeTalk-a - trzeba miec polaczenie
 z serwerem.

Michal

Michal Krzycki
Silesian Technical University
Department of Automatic Control, Electronics and Computer Science
e-mail : krzycki_at_zeus.polsl.gliwice.pl
http://www.polsl.gliwice.pl/~krzycki