Re: Standard ATX- pytanie

Autor: Kazimierz Borowski (kborowsk_at_las.ibl.bialowieza.pl)
Data: Thu 24 Oct 1996 - 11:38:09 MET DST

> Moze to dziwne, ale mam taka przelotke do myszy. Dzialala dobrze
> na jednym laptopie. Na innym (OPtimus) mie chciala dzialac.
> Moze to z powodu nie trzymania sie standardow albo tego starego
> albo Ocipusa ?

> Romek

Uwaga! Kupilem mysz Microsoft, przez niedopatrzenie z PS2. Za
czyjas rada kupilem przejsciowke, faktycznie za grosze. Nie robilo za
cholere. Poniewaz wszystko zawiodlo (patrz instrukcja), poszedlem do
sprzedawcy. Tam wyjasniono mi, nie kryjac zgrozy, ze to inne napiecie,
i ze wymienia gryzonia na serial, jesli go nie spalilem. Poniewaz mysz
jeszcze zyla, dostalem wlasciwa wersje, ktora dziala do dzis, czego i
Wam zycze.
Zdrowko.

Merle