Re: Talk po IPX

Autor: Gregorio Kus' (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Thu 24 Oct 1996 - 03:20:03 MET DST

On Wed, 23 Oct 1996 23:30:58 +0200, Leslaw Frydel wrote:

> [...]
[...]
>Jest tego mnostwo.
>Np pod win95 zainstalujcie sobie TCP/IP i terasz masz do wyboru:
>IPhone - chyba najlepszy
[...]

to znaczy, proponujesz aby ludzie spieci LAN'em laczyli sie z jakims
serverem (w Stanach np.) po to aby pogadac miedzy soba ????
tak przeciez funkcjonuje IPhone.
Przynajmniej z tego co ja wiem, IPhone to tylko 'client'

Grego

P.S. A moze sie myle? Moze pozwala na bezposrednie polaczenie?
  Jesli tak to prosze o oswiecenie.