RE: Re: problem mam z kart i CD

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Thu 24 Oct 1996 - 07:42:45 MET DST

>Trzeba jeszcze sprawdzic czy odpowiednie przewody sa w odpowiednich miej=
>scach.
>Rozne typy CD maja w roznej kolejnosci wyprowadzone sygnaly i to nie zaw=
>sze
>pasuje do zlacza na karcie dziwiekowej. Czasem trzeba poprzestawiac piny=
> we wtyczce do karty dzwiekowej.
> ( Jaroslaw Tabor )

Jest jeszcze pewien drobiazg o ktorym nie pamieta instalator oprogramowania.
W autoexecu ( a moze config.sys) trzba jeszcze wlaczyc MSCDEXa
Dzis sobie o tym przypomnialem i wystartowalem z odpowiedniej konfiguracji,
w ktorej mialem wlaczonego MSCDEXa, no i w windows mozna bylo juz CDekiem
sterowac z myszy, ustawiac kolejnosc grania itp. duperele.
Acha, MSI CDAudio tez powinien byc zainstalowany
Romek