Re: problem mam z kart i CD

Autor: Jaroslaw Tabor (formatc_at_bevy.hsn.com.pl)
Data: Thu 24 Oct 1996 - 00:31:04 MET DST

On Wed, 16 Oct 1996 15:37:43 +0200, Pawel Zielewski wrote:
>Kupi em kart d wi kow Sound Vision 16 Gold i wszystko by oby fajnie
>gdyby nie to, e mimo pod czenia kabelka CD Audio (mam CD Aztech 2x)
>p ytki audio nie chc gra .
>Kompletnie nie znam sie na tym, co jest w rodku obudowy komputera i
>nie wiem, jak sobie poradzi z problemem. Mo e kto wie i powie.
>Tylko ebym nie musia do naprawiania problemu u ywa ci kich
>narz dzi, prosz .

Trzeba jeszcze sprawdzic czy odpowiednie przewody sa w odpowiednich miejscach.
Rozne typy CD maja w roznej kolejnosci wyprowadzone sygnaly i to nie zawsze
pasuje do zlacza na karcie dziwiekowej. Czasem trzeba poprzestawiac piny we wtyczce
do karty dzwiekowej.
via E(ir)mail...
       ( Jaroslaw Tabor )
        ) Format Computing (