Uzytkownik komputera (bylo: Licencja Microsoft )

Autor: Janusz Sklorz (jsklorz_at_rsw.pl)
Data: Wed 23 Oct 1996 - 23:23:17 MET DST

Jarek Lis wrote:
. Pierwotny uzytkownik komputera, na ktorym zainstalowano oprogramowanie,

> Zanim otrzymasz - zwroc uwage na podkreslony fragment.

Kto jest pierwotnym uzytkownikiem komputera??
Moj jest skladakiem. Faktury na elementy sa wystawione na mnie i czesc na zone ?
To odnosnie wlasciciela. Uzywam go ja i dzieci (od poczatku jego istnienia).
Ot i lamiglowka. Bez sadu sie nie obejdzie.

Co na to prawnicy ???

--
 Pozdrowienia.
 Janusz