Re: Netykieta a POLSKIE LITERY

Autor: Bartosz Zembrzuski (bzembrzu_at_csd4)
Data: Wed 23 Oct 1996 - 14:58:45 MET DST

Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl) wrote:

: >

: Dziekuje, ze uzyles przynajmniej 8bit encoding.

: >>>>> "Romek" == Romuald Zylla, Lodz Tech Univ Poland <zylla_at_lodz1.p.lodz.pl>:
: Romek> Czlowieku, wylacz sobie te Qrewskie QuotedPrintable bo nedlugo
: Romek> zostaniesz zalany zwrotami swoich listow. Ustaw kodowanie na
: > Romek> 8bit.
: >
: >Człowieku, zainstaluj sobie porządny program do czytania poczty/news.
: >Te przyzwoite nie pozwalają Ci nawet zauważyć czy list był 8bit czy QP.
: >
: >--J.

: No chetnie. Czekam na konkretne rady. Beda przydatne takze dla innych.
: 1 Co pod Windows 3.11 mam mozliwosc korzystania z POP3
: 2 Co pod DOSem przez modem. Lacze sie z VAXem gdzie moge znowu POP3
: albo online i wtedy jaki program e-mailowy tam zastosowac ?
: 3 Co jako czytnik Newsow pod Windows i pod DOSem ?
: 4 Co dla klientow TPSA ?

: Oczywiscie czekam na takie programy, ktore beda mialy mozliwosc
: czytania 8bit i QP oraz oczywiscie polskie literki na ekranie
: i na klawiaturze.

: Romek (jak bez SIGa to jestem i czytam z domu)

Doloze jeszcze punkt 5

5 Co jesli sie siedzi w czystym zywym Unixie (Solaris 5.x) na Sun-ie ??

--
Bartosz Zembrzuski
bzembrzu_at_elka.pw.edu.pl