Re: Netykieta a POLSKIE LITERY

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_hq.pm.waw.pl)
Data: Thu 24 Oct 1996 - 11:52:07 MET DST

bzembrzu_at_csd4 (Bartosz Zembrzuski) writes:

> : No chetnie. Czekam na konkretne rady. Beda przydatne takze dla innych.
> : 1 Co pod Windows 3.11 mam mozliwosc korzystania z POP3
> : 2 Co pod DOSem przez modem. Lacze sie z VAXem gdzie moge znowu POP3
> : albo online i wtedy jaki program e-mailowy tam zastosowac ?
> : 3 Co jako czytnik Newsow pod Windows i pod DOSem ?
> : 4 Co dla klientow TPSA ?
> 5 Co jesli sie siedzi w czystym zywym Unixie (Solaris 5.x) na Sun-ie ??

Mam wrazenie (mge sie mylic), ze na wszystkie te platformy jest patent, ktory
nazywa sie EMACS (Moze wersja na WinDOS moze byc ubozsza, nie wiem).
Jest tez takie cos, co nazywa sie GNUS i jest mail/newsreaderem, obslugujacym
m.in. MIME, i dziala to pod EMACSem. Moze to?

Jesli na WinDOSie MS mail/news jest niewlasciwy...

--
Krzysztof Halasa