Re: Ten kto ma dzieci

Autor: Piotr Łuczak (luczakp_at_doskomp.lodz.pl)
Data: Wed 23 Oct 1996 - 02:29:51 MET DST

> Jarek Lis wrote:
> Z wad:
> 1) Trudniejszy dostep do programow. Dawniej mialem na oknie PM 90%
> potrzebnych mi ikonek na wierzchu. Teraz musze sie przedzierac przez
> hierarchiczne menu.

Można zrobić trochę inny numer, tzn. na desktopie utworzyć skrót do
"Programów w menu START" (w Eksploratorze trzeba wejść w C:\WINDOWS,
folder Menu Start). Następnie stamtąd prawym klawiszem myszy wleczesz
ikonę folderu PROGRAMY na desktop i każesz utworzyć skrót.
Wtedy łatwo można "wyciągnąć" z menu start dowolne, zainstalowane
programy na desktop.

> A - myslicie o skrotach na desktopie? O tak glupiego pomyslu to ja
> dawno nie widzialem. Dla dzieci to faktycznie dobre - wszystkie
> gry widac, wlacza sie jedna, a po godzinie rodzice mowia
> "dosc komputera na dzisiaj".

To co opisałem to chyba lepsze od tworzenia skrótów osobno dla każdej
aplikacji? Rozwiązuje "przedzieranie się przez hierarchiczne menu", co
także mnie bardzo denerwuje.
Można w ten sposób przeglądać zainstalowane programy prawie jak w PM.

Eksplorator byłby o całe niebo lepszy, gdyby można było w jednej jego
instancji otworzyć naraz 2 okna (łatwo przegrać jakieś pliki). Jak się
otworzy 2 instancje, to faktycznie potrzebna jest duża rozdzielczość
ekranu żeby coś było widać.

Pozdrowienia
  Piotr Łuczak
  luczakp_at_dora.doskomp.lodz.pl