Re: Light Speed 128...

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Tue 22 Oct 1996 - 18:20:16 MET DST

Bartosz Zembrzuski napisal (-a) :

> No dobra a teraz uszczesliwie Was tym czego sie dowiedzialem od supportu firmy
> STB - wczoraj dostalem odpowiedz
> Po pierwsze istnieje Lightspeed 128 wersja 2.0 MB jest to jakis OEM
Tak jest wersja OEM ale LightSpeed 128 sprzedawany w ladnym pudelku z kiloma
grami na CD-ROMie ma 2.25 MB i nietylko dlatego ze tak na pudelku jest
napisane tylko dlatego ze sa tam wlutowane takie a nie inne kosci MDRAM.
> Po drugie 1024x768 jest dostepne w wersji 2.25 MB ale tylko pod DOS-em -
> tlumacza sie jakimis powodami natury sprzetowo-niewiadomojakiej.
STB z tego co wiem nigdzie nie pisze ze ich karta bedzie chodzic w true
color 1024x768. Firma Tseng twierdzi ze ET6000 jak ma 2.22 MB to pracuje
w tym trybie ale oczywiscie nic nie wspomna o isteniejacych bledach w tej
kosci uniemozliwiajacym uzyskaniem tego o czym tak ladnie pisza.
> Po trzecie nie planuja w najblizszej przyszlosci rozbudowy do 4.5 MB -
> gostek pisal ze karta bylaby "less reliable". (Moze to ten bug)
Tak bo Tseng tak skasztanil ET6000 ze nie oplaca sie im go poprawiac. Pracuja
teraz nad nowym chipem ET6000 z wbudowanym 3D a'la ViRGE itp. ktory ma pracowac
z 4.5 MB MDRAMu.

Piotrek

PS. Moje info tez sa z STB ;) no i z tego co mozna sobie poczytac w
dokumentacji od ET6000 i pamieci MDRAM ktora jest dostepna w postaci plikow
w formacie Worda na WWW Tsenga.