Re: POLSKIE LITERY -- ZAKONCZENIE

Autor: Michal Tyrala (kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 22 Oct 1996 - 18:07:13 MET DST

macias_at_phys.uni.torun.pl (Maciej Pilichowski) wrote:

> POLSKIE ZNAKI W PL.COMP.PECET -- WYNIKI GLOSOWANIA
[...]
> 1. Czy opowiadasz sie za legalizacja uzywania polskich liter w grupie
> pl.comp.pecet?

> a) TAK -- 38
> b) NIE -- 32
[...]
> 6. Czy obecnie listy z polskimi znakami odczytujesz:

> a) TAKIMI JAKIMI SA (CZYLI Z POLSKIMI ZNAKAMI) -- 35
> b) JAKO TEKST "POLSKAWY" -- 6
> c) JAKO KRZAKI I KASZE NA EKRANIE -- 35

> 7. Jesli zaznaczylas(es) 6.c, to czy bedziesz w stanie czytac listy, ktore
> zawieraja polskie znaki:

> a) TAKIMI JAKIMI SA -- 11
> b) CHYBA J/W, ALE NIE WIEM JAK TO ZROBIC -- 4
> c) JAKO TEKST "POLSKAWY" -- 3
> d) CHYBA J/W, ALE NIE WIEM JAK TO ZROBIC -- 5
> e) NIE WIEM -- 9
> f) JAKO KRZAKI I KASZE NA EKRANIE -- 1

Powyzsze mozna chyba rozumiec tak:
Jezeli pisze z polskimi literkami to na pewno moga mnie odczytac 52 osoby.
(35+11+6).

Slowem, panowie Ogonkowcy, piszac z ogonkami robicie to juz w pelni legalnie,
ale zawezacie krag odbiorcow swoich postingow ;-)

Wiem, wiem, generalizuje. 8bit to sie spokojnie daje czytac, ale QPa to QPa -
dwie, trzy linijki - spoko, ale wiecej...

z bezogonkowym pozdrowieniem,

--
Michal Tyrala
kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl