Re: Light Speed 128...

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 21 Oct 1996 - 21:57:19 MET DST

> 1. Jak wyglada kwestia pamieci tj. ile jej w koncu jest 2.25 czy 2 ?

jest 2.25 czyli 1024x768x16.7mln

> 2. Jesli jest jej 2.25 to czy jest mozliwe 1024x768 Truecolor ?

patrz wyzej.

> 3. Czy pamiec jest rozszerzalna do 4 MB ?

jesli juz to do 4.5; w chwili obecnej nie - ta wersja nie bedzie obslugiwala
dodatkowej pamieci. trzeba jeszcze pol roku poczekac.

> 4. W kwestii DOS-a z tego co wiem do zmieniania czestotliowosci odswiezania
> sluzy programik vmode ale slyszalem ze on nie bardzo ma ochote dzialac - czyli
> jak to naprawde z nim jest ?

vmode6.com sie nazywa i dziala, ustajalac parametry zarowno dla dos jak i win
jednoczesnie. pod win mozna oczywiscie na sile to zmienic z poziomu pr.
konfiguracyjnego.

> Milo by bylo jak by sie wypowiedzial ktos kto ta karte mial, testowal etc. -
> a nie tylko przeczytal cos na stronie STB. Swoja droga ktos obiecywal test -
> ale jakos nic takiego do mnie nie dotarlo.

mamy calkiem sporo tych kart i nikt na razie nie narzeka ;) to naprawde dobre
urzadzenia.

karpio