Re: Q: Pamiec w SB AWE32

Autor: Wojciech Milc (wm3_at_poczta.com)
Data: Mon 21 Oct 1996 - 15:34:14 MET DST

Piotr Sobczak wrote:

> Mamy tu dwie takie karty kupione u dwoch roznych dystrybutorow Creative i
> oni tego OEMowa karta nie nazywaja. OEMowa karta nie ma tony dokumentacji,
> softu, kabli, mikrofonow itd.
> Chyba wszystkie karty Creativa mozna kupic w wersji OEM.
> Nie wiem czy mozna sprzedawac SB 32 jako SB AWE32, to sa jednak troche dwie
> rozne karty. SB 32 bardziej przypomina SB AWE32 VE niz pelne AWE32.
>
> Piotrek

Jedyne w czym oryginalny SB32 lub SB32 PnP różni się od AWE32 (pełnego)
to:
1. Brak pamięci RAM - ale ma podstawki na SIMM
        Daje to ograniczenie: można używać "tylko" brzmień General MIDI
        (nie da się ładować własnych próbek), oraz nie można korzystać
        z E-mu 3D Positional Audio (ale "normalny" E-mu 8000 działa)
2. Brak złšcza dla WaveBlaster II Game Pack
        Komu to przeszkadza ???

Poza tym ma taki sam sampling, DAC/ADC, DSP (ASP/CSP), E-mu 8000 i
mikser, oprócz tego ma nowszy niż niektóre AWE chip VIBRA (daje mniej
szumów).

Emil