Re: Q: Pamiec w SB AWE32

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Mon 21 Oct 1996 - 10:03:40 MET DST

RoMan Mandziejewicz napisal (-a) :

> To, że ktoś sprzedał SB32 OEM jak SB AWE32 nie oznacza, że nagle stanie
> się to SB AWE. W każbym razie nie słyszałem, żeby sprzedawano SB AWE 32
> w wersji OEM, natomiast wien, że jedynie jako OEM pokazuja się SB 32 -
> właśnie są to AWE 'skrócone' o ASP...

Mamy tu dwie takie karty kupione u dwoch roznych dystrybutorow Creative i
oni tego OEMowa karta nie nazywaja. OEMowa karta nie ma tony dokumentacji,
softu, kabli, mikrofonow itd.
Chyba wszystkie karty Creativa mozna kupic w wersji OEM.
Nie wiem czy mozna sprzedawac SB 32 jako SB AWE32, to sa jednak troche dwie
rozne karty. SB 32 bardziej przypomina SB AWE32 VE niz pelne AWE32.

Piotrek