Re: Ten kto ma dzieci

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Sun 20 Oct 1996 - 14:31:14 MET DST

Jarek Lis <lis_at_cyber.ict.pwr.wroc.pl> wrote in article
<54crbt$jau_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
> S.D. <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:
> : Jarek Lis <lis_at_ict.pwr.wroc.pl> wrote in article

Czepiasz sie Pan Panie Jarek:) :
> 1) Trudniejszy dostep do programow. Dawniej mialem na oknie PM 90%
> potrzebnych mi ikonek na wierzchu. Teraz musze sie przedzierac przez
> hierarchiczne menu.

Przyzwyczailes sie do win 3.xx i teraz Ci ciekzo rozumiem, przejdzie po
jakis 2-3 tygodniach.
Te stado ikonek w PM mnie dobijalo. Teraz mozesz sobie postawic shortcuts
na desktop do najczesciej uzywanych i tyle.

> A - myslicie o skrotach na desktopie? O tak glupiego pomyslu to ja
> dawno nie widzialem. Dla dzieci to faktycznie dobre - wszystkie
> gry widac, wlacza sie jedna, a po godzinie rodzice mowia
> "dosc komputera na dzisiaj".

jak wyzej. Ja uwazam to za switny pomysl zwlaszcza ze shrotcuts moizn
zrobic do progamu jak i foldera. I miec szybki dostep do danych i
aplikacji.

> Ale ja nigdy nie widze tla, bo mam przynajmniej 5 aplikacji wyzej.
> Moze jakbym mial 21" monitor, to fragment tla bym widzial.
> Sprawie pomaga nieco MS Office, bo instaluje rozwijalny pasek podobny
> do podstawowego, gdzie mozna wstawic ikonki programow. Ale tych ikonek
> to troche malo..

Przeciez naciskasz na start potem programs i masz juz wszytskie programy,
czy w win 3.xx bylo szybciej?

> 2) wspomniany tu przycisk do zamykania okna. Pies z tym, ze latwo go
> pomylic. Tylko ze z drugiej strony jest taki sam. A w efekcie to ja
> mam tytul krotszy o 3 literki, i nie widze co to za katalog.

Z drugeij strony czego? I jaiki Ty masz monitor?

> 3) Nie jednen raz zdarzylo mi sie, ze otwieram jakies okienko do
> konfiguracji, z przyciskami "OK" "Cancel", etc.. wybieram z tresci
podopcje
> otwierajaca podobne okno, w stylu "cascade", cos tam zmieniam,
> przyciskam OK - nie dziala. Bo naciskam OK pierwszego okna, a nie
> biezacego. Powod - zly projekt graficzny i brak wyraznej ramki okna.
> W dodatku niezbyt da sie to poprawic.
> P.S. stare windows pod wzgledem estetycznym podobalo mi sie znacznie
> bardziej.

Zmien ustawienia u mnie rami sa wyraznie. Sa tzw desktop themes po to.....

> Oczywiscie doceniam zalety, tylko czemu przy ich wprowadzaniu trzeba bylo
> dodac tyle wad?
>
> Jarek.

Zalety, a genialne takie jak start button i task bar gdzie widac wszystkie
otwarte aplikacje i kazda mozna wywolac blyskawicznie na top chocby ich
bylo na desktop 30 jedna na drugiej (task bar mozna poszerzyc do gory)

Jarek mysle ze Twoj problem polega na tym ze duzo czasu spedziles na win
3.xx wyrobiles swoje wlasne metody i skroty ktore nie chca dzialac win95.
Bo to jest rzeczywiscie bardziej ergonomiczny system niz win95