Re: Corel 6.0 PL

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sun 20 Oct 1996 - 10:58:18 MET DST

Jaroslaw Zielinski <jz_at_it.com.pl> wrote:
: Mielczynski Michal wrote:
: > Czy ktos z Was zna moze sensowna (sic!) alternatywe Corela 6.0 (wiem, wiem
: > - pewnie Corel 5.0 ;)
: >
: To zalezy do czego.
: Jesli chodzi o rysunki wektorowe, to jest bardzo ladna zabawka o nazwie
: CorelXARA, [....]

Tylko wiesz - mam wrazenie, ze Michalowi chodzi o narzedzia profesjonalne.
Czy to co proponujesz potrafi wyprodukowac plik do naswietlarki?

P.S. znajomy drukarz klnie Corela do ostatnich. Prawdziwie profesjonalny
     system to Mac. A jeden z powodow, to ten, ze ten sam rysunek
     wyslany z Maca do naswietlarki drukuje sie 3 minuty, a z Corela
     pol godziny...

Jarek.