Re: Bios'y i plyty (bylo: Czy warto zmieniac flsh biosa ?)

Autor: VENGLIN (venglin_at_platon.man.lublin.pl)
Data: Sun 20 Oct 1996 - 10:58:10 MET DST

At 21:26 17.10.96 +0200, you wrote:
>Dnia 17 Oct 1996 07:40:17 GMT, joshua2_at_rexio.uci.agh.edu.pl (Jacek
>Osiecki) napisal(a):
>
>[...]
>
>Taki komunikat wyskakuje, gdy nie ma aktywnej partycji...

>Fakt. Ami-Bios to kupa. Ostatnio meczylem sie z taka plyta :(
>Musialem wylaczyc COM2. Owszem, opcja w BIOS'ie byla, ale plyta dalej
>"blokowala" zasoby do tego COM'a - Modem musial byc przestawiony na
>przerwanie 5 (COM 8)... AMI-Win-Bios kupa...

I tu blad !!!! Ja mam Ami WIN BIOSA i mam wylaczony COM2 w BIOSie i moja
plyta nie zajmuje zasobow COM2 i mam modem wewnetrzny ustawiony na COM2 i
wszystko jest OK co przeciez widac bo nadaje tym modemem !!! Mam plyte
Shuttle HOT-433 z AMI WinBiosem...

> Marek Ciesielski
>
> \ | ___|
> |\/ | |

ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
o Przemyslaw Frasunek o
o venglin_at_platon.umcs.lublin.pl o
o http://galen.imw.lublin.pl/users/medicus/przemek/mojastr.html o
o http://www.it.com.pl/venglin o
o IRC NICK: VENGLIN o
o Mozesz ze mna pogadac na Internet Phone - o
o bywam tylko na polskich kanalach o
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo