Re: ZOOM Sportster - pytanie.

Autor: VENGLIN (venglin_at_platon.man.lublin.pl)
Data: Sun 20 Oct 1996 - 10:58:07 MET DST

At 21:55 17.10.96 +0200, you wrote:

>Sa rzeczy na niebie i ziemi, o ktorych sie filozofom nie snilo... :-)
>
>Czy zauwazyles moze, co zmienilo sie w init-stringu modemu po
>tym wylaczeniu kompresji w W95 ?
>
>Pozdrowienia,
>
>Grzegorz Bodaszewski
>== warta_olsztyn_at_telbank.pl
>= Proszę w miarę możliwości o prywatną korespondencję
>= z polskimi literami w kodzie ISO-8859-2

TruPSA zaleca aby kompresja byla wylaczona. Poczytaj sobie
http://www.tpsa.pl - tam jest dokladniutka instrukcja jak to wszystko
ustawic. I ja mam dokladniutko jak TruPSA napisala.
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
o Przemyslaw Frasunek o
o venglin_at_platon.umcs.lublin.pl o
o http://galen.imw.lublin.pl/users/medicus/przemek/mojastr.html o
o http://www.it.com.pl/venglin o
o IRC NICK: VENGLIN o
o Mozesz ze mna pogadac na Internet Phone - o
o bywam tylko na polskich kanalach o
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo