Re: ZOOM Sportster - pytanie.

Autor: Krzysztof Janicki (kajan_at_ternet.pl)
Data: Sun 20 Oct 1996 - 17:20:03 MET DST

Radoslaw Poplawski wrote:

>Nie tylko ty. Faktycznie, modemy cos fatalnie dzialaja pod win95. Mam
>taki modem, ktory bez problemu chodzil mi pod win3.x. Zainstalowalem
>sobie win95 i modem kilka razy zadzwonil i nawet polaczyl sie i moglem
>go uzywac. Niestety, od pewnego czasu tylko dzwoni, negocjuje i d...
>zimna.

Bez przesady. Mam stary wyrob modemopodobny Zoltrix 14400 RPI (a wiec bez prawdziwej korekcji),
kiepska centrale 6-cyfrowa z wybieraniem impulsowym i ganiam po inecie po pare godzin.
Jesli czasem nastapi jakis pad to zazwyczaj padl sewer. Problemem bylo tylko pierwsze zadzwonienie
do providera i spisanie w jaki sposob pyta o logowanie (brak korekcji >2 kg smieci).
Nastepnie napisalem skrypt logowania (dziala na tyle szybko, ze korekcja jest niepotrzebna)
i jest ok. Problem pojawi sie ew. znowu jesli zmienia wejsciowke.

Rada na tego tyou problemy to:
1. regulacja modemu (odpowiedni init string)
2. regulacja opcji win ( a jest co regulowac)

Pozdrawiam
Krzysztof Janicki