Re: Caviar 21600

Autor: VENGLIN (venglin_at_platon.man.lublin.pl)
Data: Sun 20 Oct 1996 - 10:57:37 MET DST

At 20:01 17.10.96 +0200, you wrote:

>Najpierw rozpadl nam sie 31600. Kupilismy 21600, a po przyniesieniu do
>domu zobaczylismy, ze bad sectors przybywa w postepie geometrycznym.
>Byl to piatek. W poniedzialek w sklepie zarzadalismy wymiany, i
>uslyszelismy, ze oni to biora tylko do servisu, bo pewnie upuscilismy
>go. Minely juz trzy tygodnie, a dysku jeszcze nie mamy.
>A jesli to oni go rozwalili, i teraz powiedza, ze to nasza wina?
>Czy ktos z kolegow wie, co mozna zrobic z taka firma? Czy nie ma
>prawa, ktore kaze wymienic wadliwy towar w przeciagu 3 dni?
>Pozdrawiam

> [...]
A mi poszedl dym z Caviara 635Mb (zapomnialem jaki typ). Oddalem do serwisu.
Czekalem 2 tygodnie i otrzymalem odpowiedz ze dostane za tydzien nowego
Caviara 850 Mb. Za tydzien przyjechalem do sklepu. Zamiast obiecanego
Caviara czekal na mnie Segate 635Mb. Po przyniesieniu do domu stwierdzilem
ze ten dysk ma DWUKROTNIE mniejszy transfer niz Caviar i o 4 ms dluzszy czas
dostepy. Wstyd i hanba ! Co do prawa kazacego wymienianie towaru - to jest w
przeciagu czasu okreslonym na umowie. U mnie na umowie bylo napisane ze
jezeli nie oddadza mi dysku w ciagu 28 dni to maja mi dac nowy.
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
o Przemyslaw Frasunek o
o venglin_at_platon.umcs.lublin.pl o
o http://galen.imw.lublin.pl/users/medicus/przemek/mojastr.html o
o http://www.it.com.pl/venglin o
o IRC NICK: VENGLIN o
o Mozesz ze mna pogadac na Internet Phone - o
o bywam tylko na polskich kanalach o
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo