Re: Drukarki LEXMARK

Autor: VENGLIN (venglin_at_platon.man.lublin.pl)
Data: Sun 20 Oct 1996 - 10:57:33 MET DST

At 16:25 17.10.96 +0200, you wrote:
>bieniek_at_zr.ita.pwr.wroc.pl wrote:
>: Witam i pytam:
>
>: Czy ktos ma jakies informacje na temat drukarek atramentowych LEXMARK?
>: Z czym to sie je i jak maja sie one w stosunku do HP. Dostepnosc materialow
>: eksploatacyjnych, pojemnosc pojemnika z atramentem, cena itd...
>

> To c wiem to, ze sa raczej gorsze, poniewaz sama obudowa jest co prawda
>mniejsza, ale nie zawsze jest podajniik papieru i wszystko lata w powietrzu.
> Jesli chodzi o exploatacje to jest bardzo poddobna do HP, tylko nie wiadomo
>jak jest z jej trwaloscia. Ja kupujac drukarke wybralbym raczej HP -
> [...]
He, he ja mam DeskJet 600. Ale zeby DJ 600 byl kolorowy to trzeba dokupic
ColorKit za 160 zl. Drukarka bez ColorKitu kosztuje ok. 790 zl (za tyle ja
kupilem) i moze drukowac tylko na czarno. Tusz kolorowy - 90 zl, czarny - 90
zl. ColorKit to specjalny pojemniczek na glowice i glowica kolorowa.
Kupujesz go tylko raz, a potem jak sie zuzyje to dokupujesz tylko glowice.
Oplacalnosc - czarny - 1000 stron (tryb normal) 2000 stron (econofast),
kolorowy - 160 stron (normal). Za 90 zl mozesz kupic napelniarke prozniowa
BASF i napelniac glowice (zwykle 3 razy). Oplaca sie, ale moglo byc lepiej.
W czerni - 600 dpi (best), 600x300 dpi (normal), 300 dpi (econofast), a w
kolorze 300 dpi (best) 600x300 dpi (best na specjalnym papierze), 300 dpi
(normal), 300 dpi (econofast). Szybkosc - czarny - 1 str/min (best), 2,5
str/min (normal), 4 str/min (econofast), kolor - 3 min/str (best), 1,5
min/str (normal), 0,6 min/str. Drukuje na kliszach, nalepkach Avery,
papierze Premium, zwyklym papierze, papierze Glossy, kopertach, fiszkach.
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
o Przemyslaw Frasunek o
o venglin_at_platon.umcs.lublin.pl o
o http://galen.imw.lublin.pl/users/medicus/przemek/mojastr.html o
o http://www.it.com.pl/venglin o
o IRC NICK: VENGLIN o
o Mozesz ze mna pogadac na Internet Phone - o
o bywam tylko na polskich kanalach o
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo