Re: Caviar 21600

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Sun 20 Oct 1996 - 18:01:42 MET DST

> A jezeli w komputerku pracuja dwa dyski jeden jako master w pierwszym
> kanale, drugi tak samo tylko ze w drugim i po godzinie pracy z WD'ka
> slychac stukanie, pukanie i gwizdy. To samo slychc przy podlaczeniu tylko
> samego zasilania. Proba formatowania konczy sie komunikatem o przerwaniu
> formatowania (FORMAT TERMINATED) lub cos w tym rodzaju.

z niczym takim sie nie spotkalem, chociaz cwiczylem dyski tego typu w jeszcze
bardziej dziwnych konfiguracjach (podlaczaliscie dysk ide do 4tego kanalu? :)
). i nic sie nie dzialo. wiec podejrzewam, ze albo kupiles dysk z gieldy (a
wczesniej ten ktos z gieldy dostal walniety dysk z beta magazynu) od razu
kropniety, albo powinienes sie zastanowic nad wymiana plyty albo cholera wie
czego tam jeszcze, bo to nie jest normalne o czym piszesz. dysk co prawda
stuka, puka itd, ale nietrudno stwierdzic czy jest to normalne stukanie
"robocze" czy pierwsze oznaki padlinki...

> No tak, a jezeli tych klientow jest juz kilku? I wszystkie dyski maja takie
> same wady tzn. albo pukaja, albo BAD'ow przybywa w postepie geometrycznym,
> albo maja walniete ostatnie 150-200 MB to chyba

jakby babcia miala wasy... ale nie mam kilku takich klientow i dlatego sie
dziwie. sam uzywam dyskow tego typu i sprzedaje je klientom w naprawde duzych
ilosciach. i jakos nic sie nie dzieje. wiec nie dziw sie, ze pukam sie w
glowe, gdy ktos mi pisze ze mial 4ry caviary i wszystkie mu w niedlugim
czasie padly, bo nie uwierze. albo g.. z niego nie fachowiec i sam je zepsul,
albo bierze dyski ze smietnika. nie widze innej mozliwosci.

karpio

ps. kiedys musialem pilnie kupic kilka dyskow u konkurencji. wrocilo juz 4ry
z 5ciu. moze cos w tym jest? :)