Re: modem ZOOM a TP sa pomocy!!

Autor: Tomasz Golebiowski (DOVE_at_lodz2.p.lodz.pl)
Data: Sat 19 Oct 1996 - 22:55:50 MET DST

At 18:25 19.10.96, you wrote:
>Wlasnie zakupilem modem Zoom VFP V32bis internal=dokladniej w piatek.
>NIestety porzadne zainstalowanie w Win95 zajela mi ladne pare godzin.
>Niestety nie moge sie polaczyc z serwism TP SA .
>Dzwonie Dail-up z Widows , laczy mnie , wpisuje login(ppp) i password(ppp)
>a potem ukazuje mi sie moj adres IP i cos jeszcz , potym wyskakuja
>jakies krzaczki i tak sobie wyskakuja wyskakuja i ja nie wiem co mam
>robic.
>Odpalam Netszkape i nic. Po 2 min sie rozlaczam.
>
>Czy ktos wie o co w tym wszystkim chodzi??? bo ja nie mam pojecia =
> [...]
Hey!
Zdaje sie, ze kuples modem bez sprzetowej kompresji i korekcji bledow (v42b).
Teoretycznie na polskich liniach telefonicznych daje nie sie pracowac z takim
modemem, praktycznie po obnizeniu szybkosci da sie cos robic.
Dolaczone programy terminalowe powinny zawierac programowa kompresje i
korekcje, ktora naprawde niezle emuluja (uzywalem COMIT'a).
Sprawdz czy twoj modem przypadkiem nie ma emulacji v42b przez RPI.

Przy laczeniu z I-netem po pojawieniu sie tekstu "MY IP ..." nacisnij F7.
Zycze udanych polaczen i pozdrawiam

PS. Czy ktos moze slyszal o jakim driverze z soft v42b pod Win?

Tomasz Golebiowski snail mail:
e-mails: ul. Grabieniec 16/13
DOVE_at_lodz2.p.lodz.pl 91-149 Lodz, Poland
SIECU215_at_zsku.p.lodz.pl phone: +48 42 521305