Re: Drukarki LEXMARK

Autor: Zbigniew Olearczyk (ZBOLE_at_star.kul.stalwol.pl)
Data: Fri 18 Oct 1996 - 10:45:07 MET DST

On 17 Oct 96 at 16:25, Miroslaw Janota wrote:

> Ja kupujac drukarke wybralbym raczej HP - z tego wzgledu,
> ze ma swoja renome i swoj serwis,
        ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
             KON BY SIE USMIAL.

Powiem Ci jak wyglada SERWIS HP!!!
Dopuki masz gwarancje to byc moze, ale po; to jest tak:
Na uczelni padl skaner HP (dokladnie, to jedna sekcja cewki silniczka
krokowego wozka). Co prawda nie color ale jednak HP. Bylo to z 7
miechow po gwarancji.
Wszelkie pytania o naprawe szly w bloto. Goscie z Krakowa wypchali
sie sianem i proponowali WARSZAWE bo to stolica i moze ma wieksza
HaPe. A tu wala, powiedzieli "kup se pan nowy bo po gwarancji to sie
czesci nie sprowadza, a kto panu zrobi kalibracje po wymianie
silnika?". I siedemnascie baniek poszlo sie.... nie powiem co.
Innym razem HP4L zabrala sobie z 10 karteczek i uksyl sie taki
dziubek na koleczku.
Sam to wyjalem i widzialem ze w odlewie tego koleczka byl pecherzyk
powietrza i nic dziwnego ze sie ukruszyl. Bylo to plastikowe kolko o
wymiarach 50-cio groszowki (w produkcji warte moze 50 groszy starych).
Niestety nie sprzedano mi go, bo maja to tylko na servis. Mialem
dorobic, ale myslalem, ze dla takiej blachostki nie bede marnowal
guzika i zawiozlem to do stolicy do FACHOWEGO SERVISU HP !!!.
Robili ponad dwa tygodnie i zabulilem prawie 3 banki!!! (2 lata temu).
Noz w kieszeni sie otwiera na mysl o HP.
(Ale drukarke HP-850C sobie bardzo chwale bo mam na gwarancji ;))))
Zycze aby nic sie nie psulo;
                      ////// \\
                      | - ^ |
 / Zbigniew Olearczyk ZBOLE_at_star.kul.stalwol.pl \
/ Filia WNS KUL w Stalowej Woli \