Re: Jaka karta muzyczna

Autor: Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 18 Oct 1996 - 09:46:21 MET DST

On Thu, 17 Oct 1996, Michal Kaczanowski wrote:

> Dokladnie tak Trzymaj sie natomiast z daleka od wytworow GRAVISA. Ta
> firma chyba umiera, i o kompatybilnosci nie ma juz dzis co myslec.
> Pozdrawiam

No to ze umiera to bym sie nie zgodzil. Po drugie ta niekompatybilnosc to
tez jest mocno naciagana. Prawie wszystkie nowe gry maja support do
Gravisa i uzyskiwany wtedy dzwiek bije na glowe wszystkie inne karty. W
przypadku starszych gier trzeba troche pokombinowac, ale ktos kto ma
dostep do Inetu bez problemu zdobedzie upgrade. Natomiast w przypadku
Gravis PnP kompatybilnosc programowa jest tak dobra, ze udaje sie bez
problemu uruchomic 90% opornych gier. I dzwiek jest nie z FM, tylko z
wmontowanego WaveTable...

                                        Jurand