Re: Czy ktos ma mod4win pelna wersje

Autor: Jaroslaw Kozak (kozi_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 18 Oct 1996 - 09:11:01 MET DST

On Thu, 17 Oct 1996, Radoslaw Poplawski wrote:

> Zapewne trzeba miec stale, udokumentowane zrodlo dochodow :(

Hej
 Sa banki w ktorych mozesz zalozyc sobie konto osobiste bedac
studentem, twiom zrodlem dochodow sa stypendia oraz dobrowolne
wplaty na konto (tak to sie nazywa:)). W tych bankach oczywiscie
mozesz skorzystac z udogodnien kart platniczych...

Jarek
# Jaroslaw Kozak #
# Departament Informatyki WBC S.A w Lublinie #
# e-mail: kozi_at_avalon.wbc.lublin.pl #