Re: Merlin

Autor: Mirek Nowakowski (mirnow_at_infoservice.com.pl)
Data: Fri 18 Oct 1996 - 10:09:59 MET DST

At 21:54 17.10.96 +0200, Grzegorz Bodaszewski wrote:

>Czy mozna w Merlinie wylaczyc ten kretynizm rodem z Windows 95, czyli
>trzeci przycisk 'ubijajacy' program polozony obok przyciskow
>minimalizacji i maksymalizacji okna, albo przynajmniej przerzucic
>go na wlasciwe miejsce, czyli w lewy gorny rog ? Pytam, bo nie
>widzialem jeszcze Merlina 'na zywo', ale zobaczylem to na zdjeciach
>i slabo mi sie zrobilo...

Ave!

Ja bym nie demonizowal tak specjalnie tego "X". Zanim sie to pojawilo w
Merlinie, widzialem to w Warpie we freeware'owym NPSWPS, shareware'owaym Xit
i komercyjnym Object Desktop. Czyli - zapotrzebowanie na ten przycisk tak
jakby bylo. Osobiscie uzywam go stale, mam go z prawej strony jako trzeci w
kolejnosci liczac od prawej (czwarty jest Roll-Up) i jeszcze nigdy nie udalo
mi sie go pomylic z dwoma pozostalymi. Moze dlatego, ze jeszcze od czasow
Windy przyzwyczailem sie do maksymalizacji i przywracania rozmiaru okna
przez dwukrotne klikniecie (dwukrotne tupniecie, albo po mojemu:
przytupniecie) na pasku tytulu okna.

Przy okazji: jezeli kogos w Warpie denerwuje, ze przy zamykaniu okna
tekstowego DOS lub OS/2, albo przy ShutDown system pyta o potwierdzenie, to
polecam program freeware'owy SendYes. Miodzio!

OSciski!
Mirek Nowakowski