Re: Czy ktos ma mod4win pelna wersje

Autor: Mirek Nowakowski (mirnow_at_infoservice.com.pl)
Data: Fri 18 Oct 1996 - 11:13:17 MET DST

At 09:54 18.10.96 +0200, Janusz Sklorz wrote:

>A jak nie dojdzie?
>Mnie sie zdazylo, ze doszlo ale juz bez banknotu. Koperta byla tak ladnie
otworzona, ze nie bylo
>sladu.

Nie odwracaj kota ogonem! Dla chcacego nic trudnego. A za wyslanie binariow,
do tego scrackowanych, na liste dyskusyjna, to faceta by trzeba zarznac
tepym nozem (tepym, bo takim bardziej boli!).

Bez OSciskow!
Mirek Nowakowski

PS. Mi sie zdarzylo, ze legalnie kupiony w Indelible Blue program doszedl do
mnie bez numeru seryjnego i karty rejestracyjnej!