Re: Flash BIOS (pomocy)

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Fri 18 Oct 1996 - 06:36:02 MET DST

>Romku, zwroc uwage na to, ze w nowych plytach shadow Bios jest
>wlaczony na stale i te 128 kB 'ucina' z definicji... Wylaczac
>mozna tylko shadow dla BIOS-u karty VGA, dla glownego sie nie da.

>Grzegorz Bodaszewski

No, cholerka, mam w robocie dwie plyty ASUSa (no nowe to one nie sa
bo jeszcze z 486DX3 i DX4 , maja BIOSy z Flashowaniem i opcja shadow ROM
(czy shadow BIOS ?) chyba jest aktywna i wylaczalna.
Musze jutro (znaczy sie dzisiaj) sprawdzic.

Ale czy powyzsza wymiana zdan dowodzi, ze BIOS (procedury zapisane
w BIOSie) jest uzywany tylko przy starcie ?
A w glupim trybie tekstowym to nie ?
A przy obsludze COMa i PRN i innych portow to nie ?
Chyba zwatpie albo w swoja albo w wasza skleroze :-)

Szczerze zasmucony swoim oglupieniem,
Romek