Re: Flash BIOS (pomocy)

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Sat 19 Oct 1996 - 00:30:07 MET DST

zylla_at_lodz1.p.lodz.pl (Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland) wrote:

[...]
>Ale czy powyzsza wymiana zdan dowodzi, ze BIOS (procedury zapisane
>w BIOSie) jest uzywany tylko przy starcie ?
>A w glupim trybie tekstowym to nie ?
>A przy obsludze COMa i PRN i innych portow to nie ?
>Chyba zwatpie albo w swoja albo w wasza skleroze :-)

Alez sa uzywane - tyle, ze odczytywane z RAM-u.
ROM jest czytany wylacznie przy starcie i przepisywany do RAM-u,
potem mozna go wyjac [jezeli kto ma odwage - ja sie boje, za duzo
mialem kiedys zajec z technologii elektronicznej ;-))) ], a plyta
bedzie sobie najnormalniej w swiecie chodzila - do najblizszego
resetu.

Pozdrowienia,

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl
= Proszę w miarę możliwości o prywatną korespondencję
= z polskimi literami w kodzie ISO-8859-2