Re: instalaki windowsa 3.1

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Thu 17 Oct 1996 - 21:49:29 MET DST

arpert_at_granit.ias.wat.waw.pl (Robert A. Poplawski) wrote:

>Jesli nie zalezy Ci na objetosci takiego pliku, to wystarczy ze zmienisz
>nazwe takiego pliku na *.??_, powinno pojsc.

Jezeli nie zalezy na objetosci, to wystarczy zwykle wywalic oryginalny
*.??_ i wstawic w to miejsce wlasciwy *.???
Robilem tak z powodzeniem z kopia 'instalek' na dysku twardym.
Niestety, jezeli to ma byc na dyskietce, to najczesciej sie nie
miesci :(((

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl
= Proszę w miarę możliwości o prywatną korespondencję
= z polskimi literami w kodzie ISO-8859-2