Re: US Robotics Sportster 33600 Voice

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Thu 17 Oct 1996 - 21:48:21 MET DST

"S.D." <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

>Rzeczywiscie ale wtedy bym dedykowal jakis komputerek na ten fax/back.
>Co do wykorzystania swojego desktopa bo oto mi chodzilo jako automatycznej
>sekretarki to w to nie wierze i jest nie praktyczne.
> Zreszta jak napisales tez nikogo nie znasz kto tak robi:)

A ja przez pare dni uzywalem, ale potem wylaczylem :)))

Pod koniec ubieglego roku jakis balwan w informacji telefonicznej
zaczal podawac moj numer 'modemowy' (nie podlaczony do centralki w
firmie) jako glowny telefon do 'Warty' w Olsztynie. Po pietnastym
telefonie od czlowieka, ktory pytal o cene polisy OC uruchomilem
na Zyxelu 'gadalke', ktora podawala klientom wlasciwy numer telefonu
do dzialu ubezpieczen. Sam pobieglem do TPSA zarejestrowac modem i
wyrzucic ten numer ze spisu telefonow...

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl
= Proszę w miarę możliwości o prywatną korespondencję
= z polskimi literami w kodzie ISO-8859-2