Re: US Robotics Sportster 33600 Voice

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Thu 17 Oct 1996 - 21:48:43 MET DST

Jan Rychter <jwr_at_icm.edu.pl> wrote:

>Off-Topic: Sławek, zrób coś do jasnej z tym twoim badziewiem do czytania
>newsów. Tak pokaszanionych cytatów już dawno nie widziałem. Nie umie
>toto porządnie zacytować i formatować postingów ???!
>(do tego: mógłbyś nie ukrywać się za S.D.)

Czy Slawek sie ukrywa ? Wszyscy wiedza, kto zacz. On sam jest
pewien swojego zwyciestwa w rozpisanym ostatnio przez Czesia
plebiscycie na 'Mister killfile' :-)))
Aha, Slawku - ja bede zlosliwy i na Ciebie nie zaglosuje - wlasnie
Cie wyrzucilem z mojego killfile-a :-)

Pozdrowienia,

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl
= Proszę w miarę możliwości o prywatną korespondencję
= z polskimi literami w kodzie ISO-8859-2